Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 15.rész

marha2 2013.02.19. 18:27

Kezd esteledni és nincs olyan hely, ahova mehetnék. Van nálam ugyan egy húszezres, de nem tudom, hogy ez mennyit is ér. Nem tudok mit csinálni, leülök erre a padra, hátha nem zavar senki reggelig. Hiányzik Viktória. Olyan jó lenne most összebújni vele... Mindegy ez van, valamit kezdenem kellene magammal, hogy ne figyeljek erre a nőstényre. Miközben itt gondolkodom egyre nagyobb a zaj, sok fiatal gyűlt össze a környéken, hallok valami furcsa zenét is, lehet, hogy egy szórakozóhely van errefelé. Megnézem, legalább, ha ott vagyok nem fagyok rá a padra. Ahogy haladtam sok furcsa kinézetű fiatallal találkoztam, a lányokon annyi ruha se volt, ami takarta volna a lábuk közét, de a lábukon méteres magassarkú van. A másik nemről nem is beszélve... A furcsa haj viselet vagy ruházat nem is kifejezés. A hangos zajszerű zene forrását is megtaláltam. Egy nagydarab, szinte óriási kopasz ember a sötét ellenére is napszemüvegben állt a bejáratnál és láttam, hogy nála kell fizetni, ha be akarok menni. Az emberek sokkal kevesebb pénzt adnak oda, még ezzel is bejutnak. A húszezres sok. Legalábbis ha a belépő csak ennyi. Be is jutottam. Ami ott fogadott az furcsa... Sötét van, nagy a zaj, sok az érdekesen, állatiasan mozgó ember. A terem egyik felén egy hosszú pult, a mögötte álló pincérek alig bírták kiszolgálni a fiatalokat, akik sokszor már a pultig se találtak el. Ettől a zenétől fájt a fejem, ha ez egyáltalán zene, én jobban szeretem a hegedű hangját, de a zenét leszámítva sok nő futkozik itt, akikkel csillapíthatom a vágyamat. Beálltam a pulthoz egy elég részegnek látszó lányka mellé. A külsejéből annyira nem derült ki, hogy hány éves is lehet, bár rajta legalább volt ruha is. Kicsit állt a pultnak támaszkodva és próbált nem elesni. Kért még egy italt, gondoltam miért is ne, és én is kértem egy ugyanilyet. Kifizettem neki is, ezután nem lehetett lerázni. Egyszerűen rám tapadt, egész végig követett és nekem táncolt, vagy inkább vonaglott. Valami termékenységi táncot járhatott, legalábbis nem tudtam jobbhoz hasonlítani. Félrenéztem egy kicsit, erre csak azt vettem észre, hogy rátapadt a számra. Nem pont egy ilyen kislányra gondoltam, de megteszi, ha már ennyire akarja, nem állok az útjába. Közben azt is észrevettem, hogy a háttérben néhány hasonlókorú lány egyfolytában bámul minket. Belementem én is és visszacsókoltam. Ő erre egyre hevesebb lett, úgy tűnt, mintha még csak az első lenne neki. simogatott mindenhol, kezemet, lábamat, hátamat, még a fejemet is. Nagyjából tíz perce csináljuk már és kezd unalmas lenni. A nyakát kezdtem csókolgatni, erre némán felnyögött az élvezettől, a teste szinte égett a forróságtól. Kicsit abbahagyva elvitt egy szobába és bezárta az ajtót. Semmi más nem volt a szobában csak egy ágy és egy másik ajtó a baloldalon. Lehuppant az ágyra és mutatta, hogy menjek utána, persze nem ellenkeztem, mert én is akartam. Megint rátapadunk egymás szájára és vetkőztetni kezdett, sajnos elég bénácska volt. Olyan, mintha még nem régóta csinálna ilyet, de meg van bocsátva én sem vagyok a mestere a vetkőztetésnek. Lehúztam róla a kis pántos toppot és hátra döntve a szoknyája alá másztam, miközben ő már majdnem levetkőztetett. Már nem bírt csókolózni, az élvezettől nagyokat nyögött, pedig csak az ujjaimmal kényeztettem. Egyik kezemmel a kis, bársonyos bőrű mellét simogattam a másikkal pedig a lába közét simogattam. Aztán félrehúztam a bugyiját, csak egy ujjammal voltam benne, de láttam az arcán, hogy elélvezett. Lehúztam róla a ruháit ő pedig kikotort valamit az ágy alól. Egy gumiból készült dolog, ráhúzta a nemiszervemre, furcsa érzés... ráfeküdtem és behatoltam. Elég nehezen ment és láttam, hogy nagyon fáj is neki, még a könnyei is kicsordultak, bár nem tudom, hogy ez a fájdalom miatt volt-e. Kicsit később leállított, mert nagyon fájt neki, akkor láttam, hogy vérzett is. De jó... Sikeresen belefutottam egy szűzbe. Elfeküdtünk egymás mellett és elaludtunk.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr435092703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andras1980 2013.02.19. 19:47:54

Ezt olvastam utoljára a Facebookon. Visszamenőleg fent lesz az 1-14. is, hogy mások is megismerjék a történet elejét?

marha2 2013.02.20. 10:29:42

@andras1980: fennt vannak az előzők is, jobb oldalt megtalálod

andras1980 2013.02.20. 18:19:31

Már megtaláltam, csak elsőre nem tűnt fel. Ilyen sötét lenne a Mennyek Birodalma, mint ez a blog? ;)

marha2 2013.02.20. 18:53:36

a blog csak azért ilyen sötét, mert ez tetszett meg. Később pedig majd lesznek más novellák is itt, ezek nem biztos, hogy ennyire szelídek lesznek, mint a Mennyek Birodalma sorozat.
süti beállítások módosítása