Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

46 kitaszított 9.rész (iszmeniai)

marha2 2014.01.07. 22:56

Valahogyan elaludtam, de nem emlékszem miként és mikor felébredtem a többi bent rekedt emberrel együtt a helyi börtönben raboskodtam. Egy másik férfivel lettem összezárva, bár szívesebben láttam volna azt az egy szem nőt mellettem, mégis, talán jobb így. Megszökhetek, ha összefogunk. Aztán a lábamra pillantottam, mert feltűnően nem éreztem a fájdalmat benne. Nagy meglepetésemben szóhoz sem jutottam. Megint mozgott normálisan. Valami fémet tettek oda, ahol elszakadt a lábam és újra mozgatni tudtam. Egészen különös érzés volt azt az idegen dolgot tapogatni, nem éreztem a részemnek.
- Mondd avroni, ki vagy?
- Chol Nefran.
Az ő lábaiban is ott volt ez a dolog. Egy iszmeniai ember a hegyekből, szakadt egyenruhája jól jellemzi a nemtörődömségét. Igazából más jellemzőt nem is tudok a népéről. A haja zsíros a fogai ápolatlanok, az egész megjelenése egy pásztorra emlékeztetett a hosszú szakállával és óriási tenyerével. Azokat a vastag újakat nem egy fegyver kezelésére használta az biztos.
- Önnek mi a neve?
- Éha. A többire em emlíkszem.
A többire nem? Látszik, hogy a szabadban élhetett, elég ostobának is látszik. Sajnos ez nem növeli meg túlzottan a szökésem esélyeit. A következő, amivel minősítette magát az az étel kiosztásánál volt. Jött a pap egy kis kerekeken guruló asztallal és tálakat emelt le róla. Mikor megérkezett mindketten állat módjára menekültünk a sarokba, nehogy elérjen, de csak enni hozott. Miután eltávolodott odamentünk a tálakhoz és enni kezdtünk. Annyira ehetetlenül sós volt, hogy otthagytam. Nem vagyok egy válogatós típus lévén, utcagyerekként nőttem fel, de ezt nem tudtam megenni. Pár falat után letettem.
- Em kő?
- Megeheted.
Nem kellett sokat várnom, hogy befalja. Ő tényleg egy állat módjára viselkedett hozzám képest. Utána pedig élvezhettem a nyögéseit a kiszáradás miatt. A bűze pedig teljesen eltöltötte az orromat. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr725745501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása