Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 73.rész

marha2 2014.01.09. 22:19

A békés kis ebédünk felénél egy nagyobb robbanáshoz hasonló hangot hallottam. Viktória szemében pedig az ijedség tükröződött. 
- Jaj, ne!
Ettől a kiáltástól én is megijedtem, aztán még észbe se kaptam, de már felpattant az asztaltól és a kezemnél fogva ráncigált el.
- Itt vannak!
Kik?
- Menekülj Emil! Majd feltartom őket!
Ne viccelj már, én vagyok a férfi. Miket beszélek, hiszen halhatatlan, de én is. Mégis hova menjek akkor?
- Menj már!
- Nem.
Láttam, hogy legszívesebben felpofozott volna, de túl ideges volt hozzá.
- Mi történt?
Ekkor egy másik becsapódást hallottam és törmelék hullott a fejemre. Közvetlenül mögöttem ért földet valami. A levegő meleg volt és égett bőr szagát éreztem.
- Ott van!
Hangzott el a kiáltás a fülem mellett. Aztán nem emlékszem másra. Mikor felkeltem egy ismerős fejfájás és még ismerősebb hely fogadott. Megint a börtön... Ismét azzal a látvánnyal, ugyanazzal a cellával, de Viktória most ébren volt.
- Mondtam, hogy menekülj! Miért nem tudsz rám hallgatni?
Aztán elájult.
- Szia Emil.
Jaj ne... Megint az arcnélküli és Emma...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr615749631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andras1980 2014.01.11. 19:49:24

Ez már a 73. rész, és még mindig történik benne valami új, váratlan, meglepő! Érdekes lenne, ha éppen 666 rész lenne. :D Van annyi mondanivalód?

marha2 2014.01.12. 18:53:00

azért addig nem fogom elhúzni, bőven lenne még mit írnom, de hamarosan véget ér
süti beállítások módosítása