Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Sötétség Gyermekei 7.rész

marha2 2013.06.07. 22:08

Tizenkétezer-háromszázegy második-február harminc péntek Mlw-012. Azt hittem, hogy a bolygót elérve majd leszállunk rá és csapatokban megyünk gyilkolászni. Fú, de furcsa kimondani ezt a szót ilyen könnyedén... Nem ez történt, de gondolom ez már sejthető volt az előző sorban olvasottak alapján is. Megérkeztünket követően mindenki sürgött-forgott, hogy összerakja a fegyvereket és betöltse a lövedékeket. Nekem nem volt semmi dolgom mert én a lenti "gyilkolászáshoz" kellettem, ezért a kilencedik csoport többi tagjával együtt az ablakokon néztük a dolgot. A két réteg grafén szokatlan érzést keltett az emberben, mert olyan volt, mintha nem is lenne, hiszen látni nem is lehet, ezért szinte az űrben volt a feje az ablakon kinézőnek. A hatalmas fémdarabok, a lövedékek, becsapódása nagyon szép látvány volt, de ahogy ott álltam belegondoltam a lent élők helyzetébe. Miért kell ez? Végülis ők csak rájnekek és dolgozók, de akkor is ha csak kiüresedett biorobot mindegyik, nem jó ez így. Valahogy nem éreztem jól magam akkor, de tudtam azt is, hogy ha ezt nem tennénk, akkor valószínűleg már Karen is így végezte volna a birodalom érdekében. Ezen kár töprengeni, ez a világ már csak ilyen. 
A bombázást követően lementünk a felszínre és gyorsan elfoglaltunk még egy nagyjából ép települést. Nem tartott sokáig ez a még hadműveletnek se mondanám, futás és fegyverrel rohangálás, igazából és máris a felügyeletünk alá került a hely. Egy aktív házban sikerült megbújnunk. Igen, aktív ház, mi is az? Ez azon kevés dolog közé tartozik, amit még Liza előtt találtak ki és még mindig nem újítottak rajta, ugyan a technológiákat modernizálták, amire alapoz, de nagyjából ugyanaz maradt. Van a passzív ház, ami az általa felhasznált energiát előállítja magának az egyik energia termelő technológiával és emiatt nem kell külső energiaforrást használnia. Ennek az az előnye, hogy ha hálózatra kötve kapjuk mondjuk az áramot, akkor áramszünetnél nálunk is kialszanak a fények, de passzív háznál nem. Az aktív ház ennél tovább megy és nem csak annyi energiát termel, amit a benne élők elfogyasztanak, hanem közvetlenül vezeti a hálózatba. Jogos a kérdés, hogy minek vezeti hálózatba ha egyszer mindenhol passzív és aktív házak sorakoznak. Viszont ez nem igaz, hiszen Karenban például egy sincs. A hozzám hasonló szegények nem tehetik meg, hogy egy ilyenben éljenek, de szerintem az itteni hálózat nem is erre való. Ez az Mlw-012, egy rájnekek és dolgozók által lakott bolygó, itt biztosan nincs Karenre hasonlító hely.
Igazából nem is tudom minek kellettünk oda mert nemsokkal azután, hogy elfoglaltuk Tin már vissza is küldött mindenkit a hajóba. Csak később értettem meg, hogy miért tette ezt. Az épület, amiben voltunk, swannium generátorral volt ellátva, ennél nagyobb energiát kevés anyag képes termelni és ezt ki is használtuk. A hajóról bámultam le és figyeltem az eseményeket. Egyszerre volt gyönyörű és borzalmas. A generátort felrobbantották, az egész várost elnyelte, de szinte a fél bolygót elnyelte a dolog, mert tele volt hasonló robbanás veszélyes energia termelőkkel. Nagyon úgy látszik, hogy szó szerint ki kell irtani a lakosságot és porig kell rombolni a bolygót mielőtt lemegyünk, de biztosan van még valami, hiszen ha nem lenne, akkor Tin nem kérte volna a segítségemet. Ez még hátra van, de remélem nem kell senkit se megölnöm, már így is szörnyű, hogy csak nézem, még ha róluk is van szó, nem szívesen tenném. Mára ennyi mert elmegyek egy kicsit aludni, hátha elfelejtem a borzalmakat, holnap még jelentkezem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr65350358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása