Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Könnyek 10.rész

marha2 2014.05.05. 19:50

Mikor ellátogattam a gyárba, óriási pánik tört ki a felszín alatt. Az emberek arcára ráfagyott a mosoly és méterekről érezhető volt szapora szívverésük. Mivel nem jelentettem be előre az érkezésemet, a drog termelését se tudták túlságosan jól leplezni. Az igazgató görnyedt háttal folyamatosan mosolygott a képembe és hirtelen elkapkodta a fejét bizonyos helyeknél. Nagyon félhettek a lebukástól, de ez a problémás hely már szinte köztudottan gyártja a tiltott szert.
- Mi szél hozta úrnőm?
Mivel még elég fiatal vagyok és azt hiszik nincs eszem, eljátszottam neki ezt.
- Ezt tartsa titokban, de LND-t akarok venni.
Azt hiszem ennél nem tűnhetek idiótábbnak...
Az igazgató igencsak ledöbbent, aztán olyan szépen visszatért a szín a vörös arcára, mintha mindig ide jártam volna. 
- A közhiedelemmel ellentétben, nem gyártunk ilyesmit és ha tanácsolhatom, ne is akarja fogyasztani.
Ezzel már elkésett, de akkor nem ez volt a lényeg.
- Ha a jövőben is igazgató szeretne lenni itt, akkor meg kellene mutatnia, hogyan gyártják.
A kis gyerekes ijesztgetés bevált. Szinte azonnal visszatért belé a feszültség És remegő hanggal elvezetett arra a bizonyos helyre. Nem lettem volna a helyében... Ha odavezet bebizonyítja a gyanút, ha nem akkor meg kirúgatom, neki mindenképp rossz lesz... 
Kissé féltem, hogy valami komolyabb pletyka fog terjedni rólam, de csak a várható "drogos királynő" címmel jelentek meg alaptalan vádaskodások a hírportálokon és blogokon. Ez az akció is kipipálva. Megbizonyosodtam róla, tényleg gyártanak LND-t, nem is kis mennyiségben. Ennek is vesznie kell. Ez viszont egyre bizonytalanabbá tesz a tervemet illetően. Lehet, hogy romba döntöm majd a gazdaságot... Csúnya lenne, de szükséges, az ilyen hibák eltörlése létfontosságú.
A következő dolog az emberi gép kereskedelem lesz. A To,n (Tounon) család a célpont. Mondhatni a királyi család sötét oldala. A köztudatban kering, hogy ők bonyolítják a piszkos munkát, ami nem áll messze az igazságtól, de az a kérdés, tesznek-e mást is? 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr176120502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása