Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Könnyek 8.rész

marha2 2014.04.11. 14:07

Most mondjam azt, hogy nem lepődtem meg? A királyi család Etiki-i feje egy gyárat üzemeltetett, ami a tiltásom ellenére embereket alakított 98%-ig mesterségessé. Úgy látszik az emberek még mindig szívesen tesznek tiltott dolgokat. El is látogattam Lánen egyetlen 80%-ossá tevő gyárába, hogy saját szememmel lássam a dolgot. A hekkereink jó munkát végeztek és betörtek minden ember agyába, aki rám nézhetett. Kicserélték az agyukban megjelenő skin-emet egy másik nőére és a hangomat is torzították, hogy vásárlónak nézhessek ki. Elmentem a portára és megkértem a portást, hogy vezessen valami fejes elé. Ezt megtéve már egy szobában ültem és vártam az eladómat. Megérkezése után pedig egyből rátértem a lényegre.
- Hallottam, hogy itt 98%-ossá is átalakítanak egy kis plusz fejében.
- Miről is van szó?
- Egy barátnőm is itt csináltatta a testét, nem is olyan rég...
Bemondtam neki egy nemrég így átalakított ember nevét, és egyből megeredt a nyelve. Közben a hekkereim jeleztek, hogy megpróbálnak betörni az agyamba.
- Természetesen meg tudjuk tenni, bár a törvényt kijátszani drága mulatság.
- Az nem akadály.
- Biztos?
Kinyitottam neki egy bankszámla fiókot és az ott sorakozó számokat látva kikerekedtek a szemei.
- Azt hiszem ennyi elég is lesz. Szeretné esetleg sürgőssé tenni?
- Nem, kivárom a három hónapot.
Nagyjából ennyi a várakozási idő ezekre a műtétekre.
- Rendben. Mit szeretne megtartani az eredeti testéből?
Ez meg milyen kérdés? 
- Miért? Az agyamon kívül mást is megtarthatok?
- Ki kell egyensúlyozni a dolgot, így az agyszövet egy részének fejében mást i megtarthat, általában a nemi szerveket kérik, de természetesen öné a választás...
El se hittem a hallottakat, otthon vissza kellett játszanom. Képesek megszabadulni az agyuk egy részétől, hogy a nemi szerveket megtarthassák? Mi van ezekkel az emberekkel? Ráadásul ez csak egy probléma...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr315889142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása