Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Kegyetlenség

marha2 2014.11.07. 12:59

Hideg van ma reggel. Szinte már pont annyira, mint mikor ide kerültem, erre a sivár vidékre, ebbe a borzalmas kőkatedrálisba. Kint egy vörös sivatag, amiben a por úgy hömpölyög akár a víz, de ez a kupac, formára vágott szikla teljesen nyitott. A szél ellen csak a vékonyka oszlopok padlóhoz érő kötegei nyújtanak valamicske védelmet, ezek mellett még aludni is tudok. Ugyan ezek se akadályozzák a kihűlést, de most van olyan része a testemnek, ami szereti a hűvös levegő érintését. Még az érintése is fáj, de tisztán vissza tudok emlékezni a pillanatra, mikor ezt tették velem, puszta szórakozásból. Szín tiszta unalomból ők úgy döntöttek, kipróbálnak valami viccestet, persze ez másnak annyira nem humoros. Már a nézésük sem volt akkor rendben és éreztem a veszélyt is, mert egyre többen vettek körbe. Rám vetették magukat és lefogtak, olyan erővel nyomtak a földhöz, hogy megmozdulni sem bírtam, nem ellenkezni... Éreztem, ahogy a hátamba mélyed a hideg penge és égető érzéssel a húsomat marja. Hallottam a penge csikorgását, mikor a csontomig elért, és átvágta az izmaimat. A bőröm már nem feszült, a húsom csak lefegett, míg én a pokolban jártam. Előtte mozdulni se bírtam, de akkor már alig bírtak lent tartani, pedig még csak akkor jött a legrosszabb része. A borzalmak borzalma, mikor az ízületbe mélyed az acél és vágja az idegeket, karcolja a csontokat, majd kipattintja a végtagot a helyéről. A szárnyam többé nem volt ott, hiába akartam mozgatni, csak undorítóan égő fájdalmat, lüktetést, kényszeres rángatózást és a vér lecsorgását éreztem, míg az agyam belefájdult saját üvöltésembe. Ez volt a vége, innét kezdve képszakadás, sehol egy emlék. A következő ébredésemkor, már a másik oldalon is egy hatalmas véres seb tátongott, ami mindenre érzékeny és ebben a katedrálisban voltam, vagyok. Kiűzettem a mennyből.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr126874943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andras1980 2014.11.07. 21:23:39

Mindhárom történet nagyon tetszett, talán az első volt a legérdekesebb és a második a legjobb. Amúgy én is írtam ma blogbejegyzést a személyes blogomban, de nem irodalmi jellegűt, inkább csak gondolatokat november 7. kapcsán régi és új ünnepekről, a héten velem történt eseményekről, a család és más ismerősök születésnapjáról, és arról, hogy mi is történik ma (és az utóbbi néhány évtizedben) Magyarországon. bloggerkeblogja.wordpress.com/2014/11/07/november-7/ De lehet, hogy téged jobban érdekelne a kettővel ezelőtti bejegyzés az álmaimról: bloggerkeblogja.wordpress.com/2014/10/21/almodtam-ejjel/

marha2 2014.11.11. 21:21:01

Érdekes dolgok, az álmos rész tetszik. Jó látni, hogy nem csak én tévelygek az eszement álmok birodalmában esténként.
süti beállítások módosítása