Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 52.rész

marha2 2013.06.12. 21:36

Valamit kezdeni kellene végre az életemmel, eddig csak rossz dolgokat bírtam létrehozni, szégyenemre, pedig eredetileg angyal vagyok. Már a külsőm is mutatja, hogy nem vagyok angyalnak való, sosem voltam, mindig elvágyódtam a mennyből. Kár, hogy nem tudom előtte milyen ember is voltam, talán akkor értelmet kapnának a dolgok. Így viszont nagyon kusza az egész világom, az én világom, mert ez nem lehet a valóság. Eddig úgy gondoltam, hogy az, de már túl furcsa az egész. Ez csak egy álom lehet, amiben bennragadtam. Tényleg, ha helyes a feltevés, akkor irányíthatom az álmot. Különben meg hiába gondolom, hogy csak álmodom, nem így van. Sajnos ez igaz, tényleg egybeolvadtam egy fával és tényleg pusztulóban van a Föld. Bár tudnám, hogy mi történik itt!
Ne, már megint. Itt van. Várjunk, ez más. Nem hallom tisztán és egyszerre ijesztően sok van belőle. Kis és nagy fehér fejű öltönyösök mindenütt. Mindegyik szól hozzám, de nem értem a szavakat, nem is hallom olyan fülsüketítően és tisztán, mi változott? Azért jött vagy jöttek, mert az álomról elmélkedtem? Remélem igen, mert akkor igazam van és tényleg befolyásolhatom a dolgokat. Jó is lenne ilyen könnyen megoldani, hiszen akkor csak felébreszteném magam vagy egyszerűen adnék magamnak valami furcsa erőt. Mennyivel könnyebb lenne így... Vajon most mit akarhat ez a valami? Legutóbb szerintem neki köszönhettem azt az átalakulást. Héj! Viktória hol van? Ez nem jó, eltűnt. Sehol se érzem, mi ez?
- Mit csináltál?! Hova tűnt?
Rohadj meg! Hol van a kedvesem?
- Add vissza!
Dögölj meg!
Elborult az agyam és megint megöltem. Mit tegyek ezzel az izével? Miért kell megkeserítene az életemet? Ráadásul megint nem tudom hol vagyok, csak azt, hogy kivel. Emma van itt megint én pedig valahogy kikeveredtem a fából de a szememmel valami van. Nem elég, hogy folyamatosan fáj és könnyezik, de nem azt látom vele, mint a másikkal. Azt se tudom mi van már. Valaki magyarázza el, hogy mi van itt! Nem bírom már!
Nem tudtam visszatartani, sírni kezdtem.
- Mi baj van? Te sírsz?
Igen, már nem tudom mit tegyek, de elmondom Emmának a történteket, remélem megérti... Miért nem tud meghalni egy angyal? Azzal sokkal könnyebb lenne ezt elintézni. Elegem van, meg akarok halni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr535357969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása