Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 46.rész

marha2 2013.05.24. 22:49

Na, lássuk csak a helyzetet, mi is lehet itt. A nagy kétségbe esések helyett inkább gondolkodnom kellene. A mostani emlék kiesésem nagyjából kilenc hónap lehet, bár a furcsa terhesség és ez a helyzet is... A lényeg, hogy most biztosan több ideig tartott, mint eddig. A dolgokat elnézve az erdő embere jut eszembe. Zöld bőr és furcsa növénymintás tetoválás, meg persze a növények születése is. Nem egy evilági dolgot láttam, de ez durvább, szerintem a fák egyszerűen felemésztették Vikit. Pedig már megszerettem, de egyszerűen nem vagyok bánatos. Nem tudom, hogy ez most azért mert sokkot kaptam vagy csak kezdek hozzászokni a szeretteim elvesztéséhez, de nem érzem a súlyát. Viszont itt van még két másik is, akik megjelenésére még nincs válasz, Emma például hogyan keveredett vissza hozzám? Szinte biztos, hogy ha aznap este nem jött vissza akkor a reggeli keresésnél se találtuk meg. Legalább is nincs olyan szerencsém. Persze itt van ez a mezítláb mászkáló férfi is. Ő például kicsoda, meg micsoda? Ő is ember vagy valami más? Már nem hiszem azt, hogy csak három faj van. Eddig abban a hitben éltem, hogy az angyalon, démonon  és emberen kívül nincs is más. Most viszont ez az erdő embere dolog kezdi elhitetni az ellenkezőjét. már csak az a kérdés, hogy hogyan kellene megtudnom ezekre a választ, mert nem kérdezhetek rá csak úgy. Akkor észrevennék, hogy nincs minden rendben. Nem mint ha a fekete szárnyaim és a kasza normális lenne.
- Emil, te is gyere, ezt látnod kell!
Emma. Már megint elgondolkodtam, le kellene erről szoknom.
Miután megfordultam egészen más látvány fogadott, mint az az egészen lepusztult táj. A Vikiből kikúszó rengeteg fa épp a korhadt vagy hamuvá égett testvérei fölé kúszott és nőtt. Nagyon gyorsan növekedett, mintha valaki varázsolna. A természet szó szerint kezdte visszafoglalni a területet. Gyönyörű, végre valami pozitív dolog is történik. Már értem Emmáék nagy örömét, gondolom ők már tudták ezt, valószínüleg én is, csak éppen ez a kitörölt emlékeim között volt. Virágok nyíltak fák, bokrok és fű nőtt ki gyors ütemben. A növények, mint ha gyorsítót szedtek volna, így még azt is elhinném róluk, hogy elkezdenek sétálni. Ez olyan mint egy mese. Nem hittem volna sose, hogy ezek után ilyen is történik majd velem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr325316890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása