Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek birodalma 66.rész

marha2 2013.09.16. 10:14

Sietnem kell, hiszen bármikor küldhetnek utánam angyalokat, hogy visszavigyenek. Nem akarok egy tényleges háborút kirobbantani a menekülésemmel, mert ha az emberek meglátnának egy halom angyalt az égen az könnyen vallási háborúhoz vezetne. Ezért gyorsan el kell tűnnöm. Arra a helyre kell valahogy eltalálnom, ahova nem ér el a keze és az pedig, Ázsia. Ez az egyetlen hely, ahol nem találhat meg, mert a területein kívül esik. Ott a sintoista istenek, Buddha és hasonlók uralkodnak. Közép-Ázsiában jó helyen leszünk. 
Viktória felsikoltott. A szívrohamot hozta rám... Ezt is meg kell oldanom, még mindig hallucinál, de nem tudom hogyan kell megtörni  kívülről. Talán ezt is tudni fogják ott keleten.
- Emil, Emil, Emil!
- Felébredtél?
Nem, sajnos nem. Valami rosszat kaphatott, ha ennyire engem akar. Talán ő is egy hasonló álmot láthat, mint én először. Nem szívesen élném át újra és neki sem kívánom. Valahogy fel kell ébreszteni. 
A városból való kirepülés után egy kisebb erdőfoltba szálltam le, mert itt mindenhol csak utak és vezetékek futnak. Két szántó között talán biztonságban eltölthetjük az éjszakát és erőt gyűjthetek.
Valami furcsa érzés kerített hatalmába. A gyomrom, valami van vele... Üres lenne? Milyen rég éreztem ezt... Már el is felejtettem, hogy a mennyen kívül mi is éhesek leszünk. Ez aggasztó. Ha én éhes vagyok akkor Vikória is az lehet, de így nem tud majd enni. Ráadásul nincs is mit enni. Ebben az erdőfoltban csak madarak vannak, meg néhány rágcsáló. Nagyobb állatot nem is láttam, pedig azokat könnyebb lenne elkapni. Vagy talán lopjak? Már elég bűnt követtem el eddig is, ez már talán nem fog változtatni semmin. Lopni egyszerűbb lenne, de a gond, hogy ezt csak egyszer tehetem meg, mert azonnal ismerné az arcomat mindenki, ha elrepülnék utána. Repülés nélkül viszont nehéz lenne menekülni, ráadásul nem is kell ezt tennem, mert minél tovább vagyok emberek közelében, annál nagyobb az esélye a lebukásomnak. Mit tegyek? Kockáztassak vagy próbáljam meg a nehezebb utat? 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr175516330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása