Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 68.rész

marha2 2013.10.23. 19:36

- Emil! Emil, ébredj!
- Mi a fene történt?
Mi ez? Mi történt?
- Hol vagyok?
- Nem emlékszel?
Az utolsó, amire még emlékszem, hogy kaját lopok az eszméletlen Viktóriának, most meg itt van ébren.
- Kórházban vagy, szívem.
Szívem? Sosem szólított még így, mi folyik itt?
- Fáj a fejem.
- Biztos a baleseted miatt.
- Baleset? Miről beszélsz?
- Lezuhantál harc közben. Nagyon aggódtam érted, azt hittem már valami nagyobb bajod lett.
Harc? Kivel, miért? Nem értem.
- Figyelj, Viktória! nem emlékszem ezekre, az utolsó emlékem az, hogy ételt lopok neked, pár nappal az után, hogy elszöktettelek a mennyből.
Láttam a szemein, hogy valami nagy baj van, úgy nézett, mint aki szellemet látott.
- Kicsim, annak már tíz éve.
- T...
Mi az, hogy tíz éve? Mi a fene történt? Ez megint valami idióta büntetés? Megint szórakozik velem? Hogy telhetett el tíz év? Tíz év... és semmire sem emlékszem belőle. Megtörtént az egyáltalán? Nem értem, de Viktória végre itt van. Akkor is... tíz év... Hol voltam, mit csináltam, mi ez a harc? Miért vagyok kórházban? Mi van? Tíz év... Rohadt tíz év eltűnt...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr865596158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andras1980 2013.10.24. 09:10:38

Gyorsan megírtál 1-1 új részt 3 történetből, én meg ma gyorsan elolvastam, és egészen meglepő, fordulatos, eseménydús olvasmányok voltak, főleg a Mennyek Birodalma, amikor eltelt 10 év... :)

andras1980 2013.10.24. 09:15:44

Én tegnap csak 1 bejegyzést írtam a személyes blogomban, kb. ugyanakkor, amikor te írtad ezeket. Teljesen más műfaj, mert az nem irodalmi blog, hanem én-blog, és néha elmondom, mit gondolo a világ dolgairól, de talán érdekel. A FB csoportunkban is foglalkoztam már a témával: bloggerkeblogja.wordpress.com/2013/10/23/1956-oktober-23-egy-felesleges-forradalom/

De van egy kis művészet is abban a blogban, pl. őszi betűszínek. (A bejegyzés személyes élménybeszámoló hétköznapi apróságokról, inkább a kinézete miatt ajánlom, nem a tartalma miatt): bloggerkeblogja.wordpress.com/2013/10/19/oktoberi-hangulat/

De amire a legbüszkébb vagyok az eddigi 72 bejegyzés közül, az ez: bloggerkeblogja.wordpress.com/2013/10/07/egy-univerzalis-modszer/ Érdekel a véleményed.

És most a 3 új történet után én is a 3 legújabb bejegyzésemet ajánlottam neked. :D
süti beállítások módosítása