Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

46 kitaszított 6.rész (egy levél)

marha2 2013.11.11. 18:39

A kivégzés után visszaküldték a túlélőket, így engem is a frontra és ismét a rini területre kerültem, de ezúttal nem a hullák szállítása volt a feladatom. Most őrjáratoznom kellett miután egy kisebb kiképzésen részt vettem. Nem kell nagy dolgokra gondolni, a xerxsesi ember egy elég erőszakos fajta, vagyis jól tud verekedni, már kiskorától fogva, sajnos ez rólunk nem mondható el, bár én is jártas vagyok egy harcművészetben, de kizárólag arra tanítottak meg, hogyan kell lőni a fegyverünkkel. Persze az már egy másik dolog, hogy az oldalunkon lógó rövid karddal hogyan kellene bánni, ha az ellenfél közelharccal próbálkozna.
Ezeken morfondíroztam, mikor odakint járkáltam a puszta szélén és a nem létező ellenségeket figyeltem. Valahogy Rin nem tűnik veszélyesnek, annak ellenére sem, hogy tudom mi történt itt. Egy egyszerű, békés falunak tűnik, bár lehet, hogy város, de ez mindegy, nem látok semmi veszélyeset, csak félek. Nagyon is félek, mi lesz ha a szerzetesük felbukkan? Ez rettegéssel tölti el a szívemet. 
Szerencsére az őrjáraton semmi sem történt és ismét kezembe foghattam az otthonról jött levelet, de ezt most nem Tomi írta, máshogy néz ki. A feladó Eji. Meglepődtem, hiszen Eji nem tud írni tudomásom szerint, de úgy látszik valaki megtanította. Nagyon esetlenek és bizonytalanok a betűi, így biztosan nem rég tanulta meg. Örülök, hogy fejlődik.
"Képzeld Chol, Tomi megtanított írni, ezzel akartunk meglepni. Boldog szülinapot! Bárcsak itt lehetnél köztünk... Nem kell aggódnod az itteniek miatt, Tomi lassan átveszi a helyed és megoldja a dolgokat, ezért is írom most én a leveledet, ő elfoglalt. Van egy rossz hírem is. Tomi mondta tegnap, hogy a támogatónk meghalt, nem kapunk több pénzt. De ne aggódj, Tomi már intézkedik, te csak gyere vissza egyben a frontról. Puszi!"
Ezek szerint Tomi mindent maga akar intézni. Szegény, önfejű kölyök, nem tudja mibe vágta a fejszéjét. Rohannék haza, hogy ezt megoldjam ,de nem tehetem, sajnos. Előbb lőnének agyon, mint, hogy kimehetnék a tábor területéről. Csak ülni és várni, kegyetlen dolog, de nem tehetek semmit, csak imádkozhatok Iskayenhez, hogy segítsen Tominak. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr505627175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása