Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 8.rész

marha2 2013.02.19. 18:19

A gondolataim egészen máson jártak, Viktóriával ellentétben én nem gondoltam arra, hogy visszamenjünk. Még nem tudom, hogyan lehetne az ő fejéből is kiverni ezen gondolatokat, nem akarom, hogy emiatt a bánatos képét nézegethessem egész nap. Egy kicsit idegesítő is lesz ha állandóan próbál meggyőzni a visszamenetelről. Miközben megint elbambultam ő felállt mellőlem.
- Gyere fürdeni!
- Együtt akarsz fürdeni velem?
- Aha.
Tényleg komolyan gondolja, neki meg se fordul a fejében, hogy ez nem lehet hosszútávú kapcsolat. Mondjuk ettől még elmehetek vele fürdeni.
- Jó, menjünk.
Bezártam a fürdőajtót, nehogy benyissanak, persze a víz hangját hallva nem nyitna be senki, de biztos, ami biztos. Egyből el is kezdett vetkőzni és én is inkább a ruháim levételével foglalkoztam. A meztelen női test látványa izgató volt, erősen kellet koncentrálnom, hogy másra gondoljak. Bemásztam mellé és elkezdtünk fürdeni. Egymást kentük be szappannal, a csúszós anyagtól még lágyabb érintések követték egymást a bőrön. Éreztem, hogy a szíve elég gyorsan kezd verni a melle érintésére, de nem akarok a zuhany alatt, ezért visszafogtam magam. Nem volt egyszerű a fürdés végéig kibírni. Főleg mert nem annyira magamat, inkább őt kellett visszatartanom. Kiszálltunk és visszaöltöztünk, ekkor kérdeztem meg Zolit, hogy van-e kulcs a szobához. Megkaptam és már el is vonultunk a szobába. Bezártam az ajtót, mert gondoltam, hogy nem tudja majd visszafogni magát. Igazából én is vágytam már rá. Elindultam felé, ő pedig kapásból le is vetkőzött meztelenre, ezen meglepődtem kicsit, de jól feltüzelt vele. Most olyan volt, mint valami éhes ragadozó, átölelt és csókolni kezdett. Pár pillanattal később letépte rólam a ruhákat. Ez nekem így nem volt jó, ennyire ne legyen már gyors. Aztán megpillantottam a megoldást. Az ágy formája pont alkalmas volt erre, mellette pedig ott lógott egy halom szalag. Átöleltem és elindultam vele az ágy felé. Nem tudom mit is akart, mert nem akaródzott eljutni addig, de csak sikerült. Behuppantunk és ő már a lábam között kutatott. Nem engedtem neki, elkaptam a kezét és az egyik szalaggal hozzákötöttem az ágytálához. Megpróbált beszélni, de nem másztam ki a szájából így nem értettem, mit is akar mondani, de nem tűnt tiltakozásnak. A másik kezével még csak közeledett a célterülete felé, de azt is elvettem és hozzákötöttem az ágytámlához. Eddigre már kimásztam a szájából.
- Szeretlek.
Szólalt meg egy kéjjel teli suttogó hangon. Nem válaszoltam neki, csak csókolgattam a nyakát és egyre lejjebb haladtam a testén. Gyorsan kapkodta a levegőt közben én a lábához tévedtem és a combjait csókolgattam. A fejemmel eltévedtem a két láb közé és nyelvemmel kezdtem kényeztetni. Ekkor egy kopogást hallottam.
- Bejöhetek?
Zoli hangja volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr785092681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása