Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 61.rész

marha2 2013.07.10. 20:37

Emma nagyon profi ebben, persze volt is ideje elsajátítani a mesterséget. A terem, amit teremtett ide, teljesen élethű, a fémrácsok tapintása és az is, hogy a számat nem tudom összezárni. A valóság újraalkotása biztos nehéz lehet, azért. Minden érzet tiszta, a vödör szaga, a hangok, ahogy a lányok nyögnek és persze a látvány. Igazinak tűnik, ahogy Viktória Viki lábai felé közeledik a csókjaival. Látható a finom nyálcsík a testen és teljességgel felizgat minden másodperce, a kellemetlenségek ellenére. Viktória egyre lejjebb haladt és elérte végül a kívánt területet, megnyalta a nedves területet, Viki pedig magasra emelte fejét, látszott a kéj az arcán. A nyelv lassú le és fel emelésével az izgalom egyre feljebb hágott, én is már küzdöttem a béklyókkal, hogy magamhoz nyúlhassak. Mély, gyors levegőt vettek a lányok, Viki arcára kiült az élvezet, miközben egyre szélesebbre tárta a terpeszét, utat engedve a kényeztető nyelvnek.
A ketrec lassan ereszkedni kezdett, de nem láttam, azt, aki leengedte, mert pont háttal volt nekem. A földre érve, aztán már világossá vált a kiléte. Egy régi ismerős, legalább is, ebben a világban. Liza, teljesen meztelenül fekete fenékig érő hajjal, mintha ez új lenne... Valahogy itt nem éreztem, hogy kínozni próbálnának, talán kaptam egy kis pihenőidőt? Liza kioldozott, de rögtön össze is bilincselte a végtagjaimat egy asztallal, majd fölém hajolt és mosolyogva elindult a hasam alja felé. Szájába vette a hatalmasra duzzadt testrészt és nyelvével a tetejét nyalogatta, aztán lazán elkezdett fel-le mozogni. A két lány pedig lassan felénk araszolt, persze egy pillanatra se hagyták abba és még mindig nyalogatják egymást, ahogy láttam, pont szerepet cseréltek. Ó... Ez szinte már túl jó, már el is élveztem. Liza lenyelte aztán kiöltötte a nyelvét, hogy megmutassa, utána pedig visszament és folytatta. Próbáltam volna szólni, de a kipeckelt számmal ez nem ment, pedig fájt. Tövig hatoló éles fájdalmat okozott és ha ez nem lett volna elég, még a másik kettő is valami furcsa tekintettel bámult. Azok is készülnek valamire, de azt nagyon nem várom, a legutóbbi szemműtét se volt valami kellemes. Remélem, most valami kevésbé fájdalmasat terveznek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr755399504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása