Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 57.rész

marha2 2013.06.26. 23:20

A börtönben mással nem tudtam elütni az időmet, mint a falakra való irkálással, ha eszembe jutott valami, oda véstem fel. Nem igazán értem, hogy miért is zártak ide, hiszen nem tettem semmi olyat, amit egy egyszerű büntetéssel ne lehetne orvosolni. Csak nem tettem olyan dolgot, amivel már isten sem bír el... Jobban belegondolva talán a fekete lények elszabadítása lehet ok a börtönre, akkor viszont nem értem az eseményeket. Ha emiatt vagyok itt, akkor mit kerestek a végén ott és miért segítettek az elfogásomban? Volt valami furcsa érdekük? Elegen vannak a Föld elfoglalásához így is, szerintem nem kellett az elfogásom, hogy ez megtörténjen. Meg itt van az öltönyös figura is, ő nem velük van? Emma szerint valamikor ez irányít és emiatt nem emlékszem a dolgokra. Ez érthetetlen. Kellettem én nekik egyáltalán? Ott van az erdő is, mert én csináltam fel Vikit és így tudott regenerálódni a természet. Az is lehet, hogy tévedek és semmi közöm a dolgokhoz, de mindenki engem akart, biztos tettem valamit. Mondjuk azt se tudom, hogy a fekete valamik, mik egyáltalán? Sok mindent nem értek ebben a helyzetben. Senki sem magyarázta el, vagy mégis, de Emma is csak félig vagy addig se. Csak annyit tudok, hogy ő is látja az öltönyöst. Várjunk csak... Ő már régóta követi a dolgokat, amik velem történnek. Találkoztam vele még akkor, mikor Liza elszállásolt, aztán később is belebotlottam, ráadásul nem szólt semmit, mikor megöltem valakit. Lehet, hogy paranoiás lettem, de mintha ez tényleg nem az én hibám lenne, nem is tettem semmi. Nem lehet, hogy valaki irányított? Bármi történt az talán addig, amíg nem voltam magamnál. Az én hibám vagy mégsem vagy ez is csak álom? Megtörtént már, ez talán nem a valóság és megint felébredek valahol mondjuk valamelyik Viktória mellett. Azt sem értem, hogy a fából hogyan sikerült kiszabadulnom, mert láthatóan sikerült valahogy. Talán álom volt az is, pedig mennyire szörnyű is volt, egy rémálom. Lassan felébredhetnék belőle.
- Min gondolkodsz?
- Viki?
- Most miért nézel ilyen furcsán? Kezdesz becsavarodni?
Ez meg milyen vicc? Hogyan került ide?
- Tudod, most kedvem lenne egy kicsit ahhoz.
Ez tényleg egy álom, más nem is lehet.
- Szerintem tudod, miről beszélek... Itt vagyunk egy hónapja és még senki sem járt erre, nem értél még hozzám... Szórakozzunk egy kicsit!
Egy álomban bármi megeshet. Miért is ne feküdjek le vele, ő is akarja.
- Gyere te lány!
Szét tártam karjaimat ő pedig lassan sétált felém, kis szégyenlős arcot vágva. Már nem tudom mi valós és mi nem, de érzem, hogy lassan haldoklom. Ki kell használnom a maradék időt és... 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr965379775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andras1980 2013.06.28. 09:21:29

Egyre kevésbé sejtem a végét. Te még tudod követni, amit írsz? :D

marha2 2013.06.28. 13:50:03

Persze, én már tisztában vagyok a végével. Lesznek még szép fordulatok benne. Annyi biztos, hogy nem úgy végződik, ahogy várnád. :P

andras1980 2013.06.29. 10:03:36

@marha2: Most már nem várok semmit. :D
süti beállítások módosítása