Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 16.rész

marha2 2013.02.21. 19:09

Ahhoz képest, hogy ez egy szórakozóhely, elég békés és csendes a szoba az alváshoz. Most pedig síri csend van, még az a tompán lüktető hang sincs, ami a teremben szaggatta a dobhártyám tegnap. Ma csak azt hallgathatom, ahogy ez a kislány szuszog itt mellette. Aranyos, de lehet, hogy nem ez volt a legjobb ötletem eddig, kíváncsi vagyok mi következik most, gondolom ha megpróbálok kimenni a zárt ajtón vagy a kulcs zörgésére ébred majd, vagy a huzatra. Inkább megvárom, hogy magától ébredjen fel. Az ágy melletti ajtó túloldalán szerencsére egy wc-s fürdő volt. Már egy ideje nagyon el kellett volna mennem, ezért egész megkönnyebbülést hozott. Kijöttem és nyújtóztam egy nagyot, még a szárnyaimat is kiengedtem hozzá. Egy halk nyikkanás, felébredt. Nem tudom, hogy magától, vagy a csontjaim roppanásaitól, de megint nagyon ügyesen bajba kerültem.
- Angyal.
Mondta ezt takaróval a szája előtt, alig lehetett érteni mit is motyog, de szép csillogó szemekkel pislogott rám. Nem igaz... mit mondjak már megint? Újabb motyogás, most semmit se értettem belőle.
- Ha nincs ott a takaró jobban fogom érteni.
Erre elvette a szája elől, most láttam csak igazán, mennyire fiatal ez a lányka, egy kiskamasz. Nem lehet több tizenhatnál...
- Láttalak a f*cebookon.
Most erre mit mondjak? Tök jó neked.
- Hány éves vagy?
- Tizennyolc
- Persze. Én meg ember vagyok.
Nem igazán sikerült csalódást okoznom neki ezzel, gondolom jobban lefoglalták a szárnyaim. Miért ennyire meglepő dolog ez, eddig is hittek az angyalokban, nem? Kezdem utálni ezt az állandó magyarázkodást,  legalább lenne itt Viktória, vagy valaki, magányos vagyok...
- Tényleg tizennyolc vagyok. Nézd meg, ott van a táskámban a személyim.
Na, kíváncsi vagyok, de tényleg annyi. Pedig nagyon fiatalnak néz ki. Megtévesztett.
- Köszönöm!
Most meg mit köszön?
- Micsodát?
- Hogy lefeküdtél velem.
Mondta halk, szégyenlős hangon, közben pedig kis helyes pirosság lett úrrá az arcán. Nem szép dolog, de kihasználhatnám, mert eléggé ragaszkodó típusnak néz ki.
- Nem tudsz véletlenül egy helyet, ahol aludhatnék? Nincs otthonom.
Elgondolkodott, lehet, hogy annyira mégsem volt jó ötlet megkérdezni.
- Szerintem ez a szoba pont jó, nem?
Végül is... van benne fürdő meg ilyesmik, zárható az ajtaja és azzal találkozok, akivel akarok, de gondolom ez azzal is jár, hogy itt kell segítenem és nem száll le rólam ez a Liza nevű lányka. Egyenlőre nem látok ennél jobbat, el is fogadom.
- De, akkor te leszel az én külön bejáratú angyalkám, jó?
Tudtam.
- Jó, ő... Kell majd fizetnem érte?
- Legyél itt, legyél jó, és majd jövök.  Ja, és esténként ne menj ki ha nem akarsz fizetni érte.
Aztán összepakolt és elment, engem pedig itt hagyott unatkozni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr225094767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása