Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

46 kitaszított 14.rész (támadás)

marha2 2014.02.20. 10:29

Láttam a folyamatot. Valaki felfeküdt egy ágyra aztán rárakták a gépeket, mikor felkelt onnét már máshogy viselkedett. A teste egy pillanat alatt más kisugárzást kapott, olyasmit, mint a papé. Vajon ő is így jött létre? Abban viszont biztos vagyok, hogy nem lesz könnyű megszöknöm. A lábamba épített dolog is emiatt lehet, talán ez akadályoz majd meg. Mielőtt elkezdenék szervezkedni ezt ki kell derítenem valahogy. A gondolataimba való mélyedés miatt viszont rám kellett szólni, hogy jöjjek már. A Lohra szólított a pap pedig egyből csúnyán nézett emiatt. Nem tolerálták az engedetlenséget, de miért is tették volna, hisz nyilvánvalóan be vagyunk zárva ide. A többiek biztosan úgy gondolhatják, hogy jó dolgom van, de így folyamatosan figyelnek. Belegondolva esélyem se nagyon van szervezkedni, ha csak nem lesz itt még egy tolmács. Valahogy talán ezt kellene elérnem először. 
Miután visszatértünk a templomba egy hírnök sietett hozzánk rémült arccal.
- Xerxses megtámadott minket!
Nem hittem a fülemnek, felül kellett kerekednem, ha élni akartam, fordítanom kellett.
- Xerxses ixégy ititehárt itmiv!
Nem lepte meg a dolog, sőt szerintem már türelmetlenül várta ezt, kiadta a parancsot: kapukat lezárni. Majd elment a szobájába és elfeküdt a pap pedig bezárt mellé. Gondoltam itt a lehetőség, kihasználom a zűrzavart és lelépek, de nem sikerült. Az ablakon akartam kiugrani, de valami láthatatlan dolog visszatartott, valami mágia. Mikor pedig megláttam a Schoo Birodalom küldöttét, földbe gyökeredzett a lábam. Elküldték a tízek egyikét Kefri Ejnetikin Okront a pajzsot, vagy ahogy mi hívjuk, az óriást. Az ég elsötétült mikor megérkezett, a három méteres fal alig takarta el a lábfejét. A vér is meghagyott az ereimben mikor ez a szörnyeteg elüvöltötte magát. Normális esetben nem csak megsüketültünk, meg is haltunk volna, be most a rázkódáson és a tompa hangon kívül semmi sem volt. Félelem, mindent átjáró félelem, semmi más. Egy lelket se láttam az utcákon és már én se akartam szökni, biztonságosabb, ha itt maradok a védelmező mágián belül...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr785817679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása