Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 22.rész

marha2 2013.03.16. 11:07

Valamiért a lányka nem szól semmit csak felkapta a táskáját és jön utánam.Ennyi erővel bárki el is rabolhatná és ő nem is ellenkezne. Egyre furcsább, de félúton azért megszólalt.
- Hova megyünk?
- Hozzám.
Ezzel meg is elégedett. Miért ennyire szótlan, valami baja van biztos... Végül hazaértünk, de már mindegy volt mert teljesen szétáztunk. Ennyit arról, hogy szárazak maradjunk. Láttam az arcán, hogy meglepődött, mert nem gondolta, hogy egy disco belsejében élek. Kinyitottam az ajtómat, amire már rászáradt a vér és bementünk a szobámba. Ő egyből kényelembe helyezte magát és összevizezte az ágyamat.
- Nem zavar ha átöltözöm?
Ugyan miért zavarna? Férfi vagyok, gondolom nem vagyok vele egyedül, hogy szeretem nézni az ilyet.
- Nem, nyugodtan. Elforduljak?
Erre nem válaszolt, csak megvonta a vállát. Nem is fordultam el... Kicsit mintha zavarban lennék tőle, pedig csak elkezdte felhúzni a felsőjét. Ilyet még nem éreztem. Talán el kellene fordulnom, de nem tudok, a szemeim ottragadtak a mellein. Nem voltak ugyan olyan dinnye méretei, mint Lizának, de nekem ez nem számít. Jobban szeretem ha kisebb, de jól áll neki, mintha óriási lufikként feszülnek egy kis mellkason. Ledobta a csipkés felsőt és a melltartóját kezdte nyomogatni.
- Ez is vizes.
Nem úgy nézett ki, mintha ez egy felhívás lenne nekem, de eléggé úgy hangzott. Elkezdte levenni azt is. Mi van ezzel a nősténnyel? Általában nem szeretik, ha bámulja valaki a vetkőzésüket, ha nem akarnak lefeküdni vele, de ő nem ellenkezett. Úgy bámulhattam, mintha itt se lettem volna.
- Te nem öltözöl át? Jól megáztál.
- De.
Már éppen meg akartam kérdezni, hogy nem zavarja-e, ha én is öltözöm. Jobban mondva vetkőzöm. Mire a pólómtól megszabadultam ő kifeküdt az ágyra. A hófehér bőrén csak úgy csillogtak a hajáról legördült vízcseppek, a nem éppen előkelő kilátást kínáló ablakomon beszűrődő fényben.
- Kérdezhetek valamit?
Kíváncsi vagyok mit is akar kérdezni.
- Persze.
- Mire vársz még?
Mi az, hogy mire várok? Most komolyan csak így egy vadidegennel le akar feküdni, vagy mire gondol? Kérdően néztem rá.
- Gyere, tudom, hogy te is szeretnéd. tegyél magadévá!
Tényleg azt akarja. Rajtam, ne múljon... Befeküdtem mellé és nekiláttunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr745137544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása