Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

A tiszták

marha2 2015.05.17. 19:31

Mikor legelőször láttam nem hittem a saját szememnek…
Három hónapja a gyülekezet vezetője félrehívott, hogy beszélgethessen velem egy kicsit négyszemközt is. Elmondása szerint az egész csapatból egyedül nekem van esélyem arra, hogy pap lehessek és életemet Iskayennek áldozhassam, de ez nem megy olyan könnyen, mivel nem rajtam vagy rajta múlik, hanem Istenen. Nemrég üzenetet kapott, hogy tájékoztasson a Tiszta megjelenéséről. Az, akinek megmutatja magát egy tiszta, hamarosan olyan mágikus erőt kap, mely tetoválás nélkül is segíti Iskayen szolgájának dolgát, de sosem gondoltam volna, hogy egyszer tényleg megtörténik velem…
A vonaton utazva elnéztem a tömegben magam mellé és egy kissé távolabb, ahonnét már nem volt érthető a tömegben a hangja, megláttam a Tisztát. Egy fekete hajú, sötét ruhát viselő lány volt az, olyan fehér bőrrel, mely szinte kiégette az ember szemét, mégsem tűnt fel senkinek. Békésen, mosolyogva beszélgetett, egészen addig, míg össze nem találkozott a tekintetünk. Akkor egy pillanatra megállt a szívem és éreztem a belém hatoló, szinte már pusztítóan erős mágiát. Kiválasztottá váltam, végre beteljesült a vágyam és pappá váltam abban a szent pillanatban, mikor megjelent előttem.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr487468132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marha2 2015.05.17. 19:32:57

Amíg vártok a folytatásokra, addig itt egy kis mellékszál kezdemény, ismét az "A bölcs"-höz.
süti beállítások módosítása