Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

A sikátor szelleme

marha2 2014.11.22. 20:50

Egy üres, téli hajnalban arra eszméltem, hogy egy általam túlságosan is jól ismert sikátorban a saját véremben fuldokolva kapkodok a levegőért. Fogalmam se volt, hogyan kerültem oda, vagy mi történhetett velem azelőtt. Csak annyit tudtam, hogy túlzottan is sokat akartam az életemtől ezért megkaptam a pofonokat, de már későn eszméltem rá, hogy belehalok ebbe a büntetésbe. A torkomból felköhögött vér szaga borította el az orrom, de valahogy a reflexből rám törő félelem mellett olyan furcsa nyugalmat is éreztem, mintha elfogadtam volna magamban. Már beletörődtem, hogy az izmaimat mozgatni se bírom, nemhogy a hátfájást okozó testtartásomat megváltoztassam, vagy a kezemet a szám elé tegyem. Hiába tudtam mit várhatok, vagy hittem magam felkészültnek, az a rettegés, ami akkor elöntött, túlzottan is elemi és ösztönös volt, mintha valami nagyon rossz dolog követné ezt az állapotot. Pedig az agyam, a tudatom azt mondta elég, vessek véget ennek az állati ösztönnek, váljak eggyé a fájdalmammal és fogadjam el a sorsom, de már nem gondolkodtam tisztán. A bennem zajló harc a lelkem és a testem között nem izgatott, a szemem is csak félig bírtam felnyitni és az egyetlen mozdulat, amit tettem a vér felköhögése, ahogy elkeseredetten próbáltam az éltető gázhoz jutni. A bezúzott mellkasom és a fehéren kiálló bordám akkor, az egyik legmegnyugtatóbb kép volt számomra, mert tudtam, innét nincs menekvés. Ebben a kosztengerben végzem a két kuka között, amit olyan sokszor töltöttem teli, itt fagyok bele a saját nedveimbe. Bár emlékeznék, hogy mi történt a sokadik korty alkohol után…

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr356924599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andras1980 2014.11.23. 11:13:35

Ez igazán jól sikerült és folytatást érdemelne...

marha2 2014.11.27. 19:23:27

Gondolkodtam már a folytatáson de most még se időm se ötletem :D
süti beállítások módosítása