Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Pokoli Föld 5.rész

marha2 2014.06.12. 21:26

Hideg zuhanyként ért, hogy elkövettem egy ilyen bűntettet, de ezért is, csak az embereket tudtam hibáztatni. Az anya megölése nem az, amit akartam, megmenteni jöttem. A küzdelem viszont annyira előhozta az árny felemet, hogy nem tudtam megállni, mintha egy hang súgta volna egyre határozottabban, hogy add ki a dühöd. Ezért összerogytam és csak bámultam magam elé az érzelmeim viharában. Talán egy perc is eltelt, mire észrevettem, hogy Éne a sarokban zokog. Az árnyat és az embereket is sajnálta, mikor pedig odamentem hozzá, bocsánatot kért.
- Kérlek, kérlek, bocsáss meg! Nem tudtam, én nem... nem... Az egész az én hibám.
A zokogó lány teljesen ellentéte volt annak az undorítóan vidám gazdájának, de nem csoda, minden depressziót elnyelt. Szegény Énéből is előjött az árny fele.
- Ha megállítottalak volna, ha tudtam volna... Ne haragudj rám, kérlek! Az én hibám volt, az enyém...
Ismét könnyekben tört ki, annak ellenére, hogy próbáltam megnyugtatni, hiszen nem az ő hibájából történt ez. Mindez az emberek és a nagyravágyásuk hibája, az ostoba játékuk az ismeretlennel, a torz félárnyak létrehozása, a dühöm, Éne szenvedése, minden, minden az emberek hibája. Miattuk halt meg egy árny a kezeim által.
A gondolataim viharába mélyedve ismét előtört belőlem az árny felem és visszatért a nyugalom helyére az a borzalmas forrongás, amit a harag okozott. Ezt követően pedig minden a régi lett, Éne is követett, sírva ugyan, de jött utánam és ismét elindultunk, hogy az asok területére lépjünk. Persze nem a Kárpátoktól vártam a bebocsájtást, elindultam a másik bejárat felé, egyenesen az Alpokhoz. Talán a lágyszívűbbik őr könnyebben utamra enged és bejutok végre.
A történetek szerint a Kárpátok azért ennyire agresszív mert kénytelen volt meggörnyedni az idők során, hogy megfelelően védhesse az "a" területet, emiatt pedig az összes általa felelőtlennek ítélt hegy árnyát utálja, ahogy a többi tábornokot és fattyaikat, beleértve engem is. Ez az apróság viszont nem jutott eszembe előbb, talán emiatt is nem kaptam szabad utat. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr966298445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andras1980 2014.06.15. 08:38:16

Kárpátok és Alpok között? Úgy írsz, mintha Magyarország egy nagyon különleges terület lenne.

marha2 2014.06.17. 20:35:54

Magyarország egy nagyon különleges terület, hiszen a szülőhazám és nem félek felvállalni a magyarságomat. Az amerikai írók sem üzbegisztáni helyszínt használnak többségében.
süti beállítások módosítása