Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

46 kitaszított 15.rész (vörös papnő)

marha2 2014.02.28. 13:21

Felült a Lohra és megragadta a kezemet.
- Jeiv!
Vagyis gyere. Nem is volt más választásom, olyan erősen húzott maga után a kis törékeny test, hogy esélyem sem lett volna maradni, de valamiért csak az oltárig mentünk. Ott elengedett behunyta a szemét és felemelte a két karját, mintha tartana valamit és elkezdett motyogni valamit. Nem értettem mit mond, mert annyira artikulálatlanul beszélt, de kihallottam olyan szavakat, mint az erő vagy a pajzs. Akkor jöttem rá, mi is történik. Ő tartja fel a védelmező varázslatot, ami úgy véd, mint egy pajzs, nem is csoda, hogy össze lettem zárva vele. A fél lábam hiányzik, így nem mehetek Xerxses ellen, de pont jó vagyok a védelmére és persze értem, mit mond. Aztán egy hatalmas rengés rázta meg a földet. Kirohantam és láttam, hogy Kefri a pajzs tetejére ütött, mögülem pedig egy hangos kiáltás: inion. A Lohra két csuklójából vér kezdett folyni, és a kint lévő varázslókkal is ez történt. Egyre-másra rengett a föld, ahogy az óriás mindkét karját bevetve csépelte a pajzs tetejét, mint egy megvadult vérmedve. Nem tudtam mit tegyek, ha ez így megy tovább nem tudunk majd ellenállni.
Aztán egy hatalmas rengés következett, teljesen eltűnt a talaj a lábam alól és mikor magamhoz tértem elképesztő látvány fogadott. Nagyjából húsz méter mélyre ütötte le a várost a földbe, mint valami karót, a legtöbb varázslónak vérzett az orra, a füle és ájultan feküdtek a földön, de a többi se nézett ki okkal jobban, visszatekintve pedig egy csodás dolgot láttam. A Lohra még ezek ellenére is mereven állt a helyén, igaz mindenhol vérzett, de mégis kitartott, míg Kefri távozott. Elkezdett dülöngélni és félve hogy elájul, rohantam, de felbukkant a pap elkapta engem pedig mellbe rúgott.
- Tudd hol a helyed!
Egy kis ideig levegőt sem kaptam ettől, de felkeltem, mert vele kellett mennem. Lehet, hogy a fogva tartóm, de neki köszönhetem, hogy élek, ennyivel tartozom. Ismét be lettünk zárva a szobájába és csak az ablakon keresztül nézhettem az eseményeket körülöttem. Nem lett nyugalom ezt követően sem, mert a meggyengült pajzson beözönlöttek a xerxsesiek és elkezdtek gyújtogatni. Tudtam, hogy ez lesz. nem lehet szórakozni velük, a hadifoglyokat mindig kivégzik, ha nem saját kezűleg, akkor is valahogy elérik. Ez Xerxses, nem lehet vele szórakozni, könyörtelen és semmibe veszi az életet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr565836938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása