Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

23 világa (részlet)

marha2 2013.12.27. 00:12

Egy baleset folytán átkerültem egy másik világba, ami nagyon eltért az enyémtől, ezt a helyet pedig Földnek nevezik. Tulajdon képpen nem emlékszem a részletekre, hogyan jöttem át vagy miért, de itt vagyok ezen a számomra furcsa helyen és azért írom ezt, hogy ne felejtsem el egykori hazámat, a fejemben maradhasson minden emlék és információ, mert itt sok mindent kell újra megismernem.
Kezdjük a nagyobb dolgokkal, mint például a világunk felépítése. Eddigi ismereteim szerint itt egy űrnek nevezett fekete valamiben bolygók csillagok és holdak vannak, amik köröznek. Mondhatni elég felületes a tudásom, de a másikról sincs sokkal több, mondjuk ott nem is ilyen bonyolult a helyzet. Az ÉÁ-ban egy gravitációs gömbben van minden. A gömbbök közül a miénk az egyedüli lakható az ember számára, de itt nincs egységes, szilárd talaj vagy ilyesmi, hanem a földi óceánhoz hasonlóan létezik. Levegővel teli hely, ahol a gravitáció nagyobb, mint itt ezért nagyobbat is lehet ugrani. Szilárd anyagok persze vannak, de velünk együtt úsznak, kisebb-nagyobb darabokban. Az itteni világ egyik kifelyezésével élve kilóméteresek és mind lapos, korong alakú, már, ha jól értelmezem ezeket a szavakat, egykori hazámban ezt úgy mondanák, hogy tízezer fej fosszú és anyag alakú. Ezeken a helyeken lehet házat építeni.
Az élőlények a Földön változatosabbak, mint nálunk, mert az ÉÁ világban nem élték túl az embert a gyengébb lények. Közvetlenül a térből táplálkozunk ezért nem volt szükség állatokra. Egyszerűen kihaltak, kiírtottuk őket fejlődésünk során. Emiatt persze az ittenitől eltérő módon több emberfajta alakult ki. Eddig úgy tapasztaltam, hogy az itteniek legfeljebb színben térnek el egymástól. Az ÉÁ-ban más a helyzet. A nagyobb gravitáció miatt lazábban tudtak elrendeződni a dolgok. Két és három részes emberfajták alakultak ki. Persze ez elég érthetetlen lehet egy földi embernek, de csak el kell képzelni egy szokványos felépítésű, mondjuk férfit, és félbevágni a hasán. A kétrészes ember pont így néz ki, persze egy földi ebbe belehalna, de nálunk teljesen normális, hogy a lábak és a felsőtest között látszólag semmi sincs, mégis együtt mozognak. A háromrészesekkel ugyanez a helyzet, csak van egy középső, mozdulatlan területük. Én például egyrészes vagyok, ezért nem tűnök ki az itteniek közül, csak a farkammiatt. Itt valamiért nincs az emberekek, pedig nálunk mindenkinek van. A gerinc megnyúlásából jön létre és létszer olyan hosszú, mint a testünk, ezzel könnyű irányítani magunkat. Lehet, hogy a kétdimenziós mozgás miatt nem kell a földieknek.
A méretek sem stimmelnek. A legkisebb fajtához tartozom, nagyjából 16 fej magas vagyok, azt hiszem ez 160 centinek felel itt meg, de a háromrészesek például gyakran 54 fej magasak. Háromszoros magasságuk miatt lassabbak is, de a gondolataik sokkal gyorsabbak a miénknél, mert a tetükben két mellékagy is van. Az eszük áldás számukra, sokáig is élnek miatta. Mi úgy fejlődtünk, hogy inkább a testünk izomzatát és nem a méretét fejlesztettük. A földieknek furcsa módon csak egy szívük van, nekem kettő. Sokkal gyorsabban tudok mozogni.
Meztelennek és illetlennek neveztek, akik rámtaláltak, de addig ég sosem hallottam a ruháról vagy a koszról. ÉÁ-ban nincs ilyen, mindig mindenki tiszta, nem létezik olyan anyag, mint a por. Vagyis, de, de nem úgy működik, mint itt. Az állandó világosban könnyű észrevenni a lebegő porfelhőket, ami a világosságunkat adja. Elég nevetséges, ha valaki belekeveredik egy ilyen felhőbe, mert sok ideig maga is ragyogni fog. Azt, hogy miért lehettem illetlen még most sem értem, de ruhákat kell hordanom, nekem ez nagyon idegen. Előtte sosem kellett, hiszen nem volt mi ellen védekezni, se hideg, se meleg, se piszok. Azt is tapasztaltam, hogy nem tudták eldönteni milyen nemű vagyok. Nojk vagyok de ezt nem tudom elmagyarázni, mert se nem nő se nem férfi. Számomra különös dolog, hogy a földieknek csak két nemük van, nálunk hat is létezik.
A faji törzs megalakulása, vagyis 132 óta a háromrészesek tudása a mi gyorsaságunkal párosulva erős technológiai fejlettséget eredményezett. Lehet, hogy én voltam a kísérleti alany és így kerültem ide, de nem emlékszem rá. A nevem 23.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr565710213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása