Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 62.rész

marha2 2013.07.13. 22:27

A fájdalom lassan múlni kezdett és ismét kellemessé vált a finom kis ajkak kényeztetése. A két Viktória is közelebb jött, még nem tudtam mit akarnak a szúrós tekintetükkel, de már kezdtem félni és inkább megpróbáltam a kijutásra koncentrálni. A jobb kezemmel sikerült egy kis hibát felfedeznek, mert valahogy nem volt teljesen benne a bilincsben, észrevettem, hogy, ha felfele mozdítom, akkor a bilincs anyagába bele tudom vinni a bőröm. Mintha csak egy számítógépes játék lenne és a rossz tervezés miatt ilyen látszathibák keletkeznek benne. Most, hogy tudom az igazat, talán nem fontos már az élethűség, vagy nem is tudom, hiszen ez csak segít kizökkennem. Meg is próbáltam valahogy kihasználni, de nem ment, erővel, egyszerűen nem. Ide az agyam kell, mondjuk sosem voltam egy zseni, de muszáj lesz valamit létrehoznom, ha ki akarok jutni.
- Látom, de mire jó ez?
Hé, ez az arcnélküli hangja, ez kintről jött. Hogyan hallhatom, azt, ami kintről jön? Ez szerencse, talán így van esélyem kitörni a hallucinációból. Mondjuk elképzelésem sincs, hogyan csináljam, mégis mit kellene tennem, hogy irányítsak? Az elég, ha csak elképzelem és rákoncentrálok?
Kipróbáltam és sikerült. Elképzeltem, ahogy Viki kiveszi a számból ezt a golyót, alaposan, minden részletet, még azt is, ahogy az izmai megfeszülnek, mindent pontosan láttam a fejemben, bele is fájdult, de sikerült. Nem vagyok biztos benne, hogy az én érdemem vagy Emma szórakozik velem ismét, de valami történt. Nagyon fárasztó dolog, ezért nem erőltettem nagyon. Az agy egy fegyver, de nehéz irányítani, ráadásul könnyen megfájdul a fejem tőle. Most beszélni sem könnyű.
- Viktória!
Kérdően nézett rám.
- Most hol vagyunk?
Kíváncsi vagyok, hogy mit válaszol.
- Ez egy kéjszoba, de ön rendelt minket ide.
- Én? Miért?
- Kérem uram, ne bolondozzon!
Szóval uram.Egyre érdekesebb világ, vajon, hogyan szeretne ezzel majd fájdalmat okozni Emma? Tudom, hogy azt tervezi, de, várjunk csak... Ez nagyon hosszú ideig is eltarthat. Ne... Nem akarok egy újabb évet itt tölteni, meg kell mentenem az igazi Viktóriát, meg kijutni a börtönből. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr15403475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marha2 2013.07.16. 17:05:15

A folytatás sajnos késni fog, de egy hónap és jönnek az új részek, mind a Mennyek Birodalmánál, mind az Online-nál és kárpótlásul indítok még egy sorozatot, de addig is, jó olvasást.
süti beállítások módosítása