Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

46 kitaszított 20.rész (kettősügynök)

marha2 2014.04.26. 20:36

A lázadóktól hétről hétre többször jön valaki az ablakom alá, hogy jelentést vigyen. Mivel tudok minden lépéséről, így játszhatom a kettős ügynököt a Lohra-nak...

- Chol, gó áránivo, ratY nn weinqnolk rikem mm kusafeű. (Chol, képzeld, van egy beépített emberem a lázadóknál.)
Mikor ezt suttogta a fülembe megállt a szívem és izzadni kezdtem. Egy ebéd közepén viszont nem viselkedhetek feltűnően, így próbáltam normálisan tovább enni. Aztán egy félreeső helyen, nagyjából egy óra múlva beszélgetni kezdtünk. 
- eszkleréim, fenit mm safeűih döteiv orek kéflásztredin. ném enrativY... (Tudom, hogy a lázadóknak jelentesz minden héten. Rossz voltál...)
A félelemtől még gondolkodni se tudtam, itt a vége? meghalok?
- vel biahol totensze. (Próbára foglak tenni.)
- biahol? (Próbára?)
- cájdrán ixégy wozatuitim, ivholim itlénen, ejuih mm ttylásztredin bollnoniv. (Miután megbüntettelek, megmutathatod nekem, kinek az oldalán állsz.)
- jalt mm kalenodin ttylásztredin bollnonim Lohraem. (Az ön oldalán állok Úrnőm.)
- nif hiku! (Ez kevés!)
Úgy néztem rá, mint egy szigorú anyára, kisgyereknek éreztem magam. Kegyelemért könyörögtem volna, de biztosan nem hatott volna, se ő se a pap nem ismer könyörületet.
- eliv hévi dotokenoiv zolk mm jev. (Szerintem nincs szükséged arra a lábra.)
- drán? (Tessék?)
Aztán már jött is a csontig hatoló fájdalom, az oly ismerős és félt érzés, melyet soha többé nem akartam látni. A látvány egyáltalán nem volt olyan, mint a valóság. A lábam karokat növesztett és elkezdte leszakítani magát, de a testem nem mozdult meg, hiába ordítottam a fájdalomtól. Mintha önszántamból váltam volna meg a végtagtól, mintha akartam volna, mintha én tettem volna. A csontom törött és ömlött a vér, a két kis kar pedig visszanőtt a letépett lábamba, majd hirtelen a helyén volt. Aztán megint kezdte, a borzalmas kínzást, mitől a Lohra szája mosolyra görbült. Láttam az élvezetet a szemében, amit a kínfájdalomtól ittas üvöltésem és a testem rángásának látványa okozott.
- Holnaptól nekem is jelentesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr66090205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása