Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 45.rész

marha2 2013.05.19. 21:47

Miután Vikiből kijött minden elindultunk Emma után. Végig bolyongtunk az egykori erdőn, de miért kell nekem ezt látnom? Sírhatnékom van már, hogy ezt tettem a Földdel. Nem telik el úgy egy perc sem, hogy ne kellene a hátunk mögé néznünk. Minden felé furcsa zajok hallatszanak, talán csak rágcsálók vagy haldokló állatok, de az is lehet, hogy egy csapat olyan egykarú katona. Félek, rettegek, már nem merek magam mögé nézni vagy sokáig egy felé bámulni, mert úgy érzem valami figyel. Folyamatosan a hátamat bámulja, közben pedig ez a nyugtalanító dolog is... Reng a föld, egyre jobban és jobban, már érzem. A hatalmas, fülsüketítő robaj után az öltönyös megint elém állt.
- Mondd, miért?
- Ölj, ölj, ölj, ölj, ölj! Ölj, ölj...
Csak hajtogatta egyre magasabb hangon én pedig hiába fogtam be a fülem, még így is tisztán hallottam. Hiába kértem nem fejezte be. Végül addig hajtogatta, amíg már muszáj volt eleget tennem a kérésének. Elővettem a kaszámat és kettévágtam a fejét. Ezután nem volt valami jó az ébredésem...
Arra eszméltem, hogy Viki széttárt lábai között vagyok miközben Emma és egy ismeretlen férfi is itt áll. Nem is tudom hol vagyunk, de úgy néz ki, mintha egy fa belseje lenne. Viki tele van ismerős tetoválásokkal és szinte teljesen zöld. Elindult a szülés, de egy gyermek feje helyett csak zöld és barna massza jött ki belőle. Undorító, nem tudtam még mi az, de mindenki úgy nézett, mintha ez teljesen természetes lenne. Mindjárt hányok, ez versenyez azzal a látvánnyal, amit a pokolban láttam, még szerencse, hogy szaga az nincs. Odébb kellett állnom, mert annyira jött. Ágak, levelek, friss hajtások és temérdek fa, ömlött ki belőle, mintha csak víz lenne. Egyre furcsább lett. Összekapcsolódott a fallal és nőni kezdett minden körülöttünk.
- Mi történik?
- Nem csodás a születés?
Emma teljesen el volt ájulva ettől, én leginkább félelmetesnek mondanám, pedig tényleg születés. Ők ketten a férfivel csak azon csodálkoztak, ahogy a falak változtak körülöttünk, de én mást is láttam. Viki teste egybe nőtt a ruháival és kezdte elnyelni az asztal, amin feküdt. Mi a fene folyik itt? Valaki, segítsen, nem bírom már! Mi ez a kavarodás? Mi történt vele? Honnét került elő Emma és ki ez a fickó? Valaki szabadítson ki ebből a rémálomból! Nem akarom... Viki teljesen eltűnt a másik kettő pedig ujjongott örömében. Mégis mi történik?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr805307518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása