Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Könnyek 1.rész

marha2 2014.01.31. 23:02

Én, Wulvyend Ejkelén Sze,l Renáta (Vulvojhend Ejkelén Szeunol Renáta) vagyok, Lánen négyszázharminchatodik uralkodója. Nagyon fiatalon, húsz évesen kerültem a trónra, mikor apám elhunyt mindössze százharmincegy évesen és itt hagyta a trónt. Én a huszonhatodik gyereke vagyok, ezért sosem gondoltam volna, hogy egyszer nekem kell erősnek és talpraesettnek lennem. A huszonöt idősebb testvérem közül huszonkettőt meggyilkoltak három pedig lemondott a trónról, de még két szegény húgomat is temethettük abban az évben. A szinte természetes mészárlás a királyi családnak már nem okozott meglepetést, többek között engem is felkészítettek erre. A dolgok folytak a maguk véres tempójában, mert mindig van egy trónbitorló, aki most apám testvére volt, valamelyik. Nem tudom, hogy öccse vagy bátyja és azt sem hányadik volt a sorban, de egy biztos, én lettem volna a következő áldozat.
Kétezer-kétszázban bevezettek egy törvényt, miszerint a király/királynő intézménye kizárólag akkor maradhat fenn, ah uralkodásuk és mások élete felett való döntésük joga ellenében saját életüket ajánlják fel családjuk többi tagjának. Vagyis nem számít bűnnek a királyi családon belüli gyilkosság, még akkor sem, ha felbérelt emberek teszik azt, de kizárólag emberek. Nem kell felelniük bűneikért soha, csak, ha kitagadják őket, de előbb szoktak elhullani. 
Ha jól emlékszem Wulvyend Ejkelén Sze,l Kévit Volt a merénylő, az enyém is. Ez egy viharos nap történt, mikor már mindenkit elborított a gyász és én következtem. Trónra lépésem előtt Kévit egy fegyverrel jött be a szobámba. A hangpuska egy szörnyű találmány, a fegyvereink legörögebbike, de legrosszabbja is egyben, mert erős zajt ad ki magából. Ez a borzalom képes tönkretenni az ember fülét, hallással és egyensúlyérzékkel együtt, de hallucinációt is okoz. Persze rajta volt némító, hogy ne kerüljön a fegyvere hatása alá, de engem elég rendesen elkapott vele. A vérző fülem és használhatatlan lábaim mellett még egy furcsa vízió miatt mindent nagyon sötétnek láttam, egyetlen szerencsém volt, a kés. Nemsokkal azelőtt vittem be magammal, hogy egy kis krimiben eljátszhassam a gyilkost, de erre élőben került sor. Kévit, túl közel jött hozzám, mikor már elbizakodottá vált testvéreim leölésétől és attól a ténytől, hogy gyenge nő vagyok, ez okozta a végzetét. A hologrammokon már számtalanszor begyakorolt mozdulatsorral véletlenül ledöftem. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr535792219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andras1980 2014.02.02. 13:23:31

Elég véresen indul a történet... Egy család, ahol mindenki gyilkol mindenkit? Persze sokszor én is képes lennék eltenni láb alól az öcsémet, sőt, 29 és fél éve, amióta megszületett, csak az tart vissza ettől, hogy nem szabad. Gyerekkoromban a szüleim tiltották meg, felnőtt koromban a törvény. Ha jól tudom, neked is van testvéred. Te is így érzel iránta? Ezt írod ki magadból ebben a történetben?

marha2 2014.02.02. 15:45:15

Nem mindig jövök ki az öcsémmel, de nem emiatt történt ez a dolog. Én egyszerűen így szeretem kiadni a felgyűlt feszültségemet, akármi is okozza. A véressége meg azért van, mert... majd meglátod :P
süti beállítások módosítása