Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Sötétség Gyermekei 1.rész

marha2 2013.05.12. 23:28

Tizenkétezer-háromszázegy második-február tizennégy szerda, a nevem Kélon Nev, ez pedig az Mlw-102-es bolygó Karen nevű faluja. Tudom, ez így elég sok információ egyszerre, de majd szép lassan minden világos lesz, ami most még nem az. Hol is kezdjem? Mondjuk a közepén, aztán majd kitérek mindenre.
A bolygó, igen, tényleg Mlw-102 a neve, elég szörnyű név egy helynek, de ez van. Már nagyon rég ez a neve, nem is létezik másik, úgyis mindenki így hívja, meg persze, ha minden egyes lakott bolygónak külön neve lenne, akkor kifogynánk a nevekből. Nem találnánk olyan lényt, akinek a neve nem egy város, bolygó, hegy vagy valami ilyesmi is lenne egyben. Ezért inkább kóddal vannak jelölve az egyes helyek. Ha már itt tartunk, a bolygó nem csak emiatt "más". A felszíne a terraformálás ellenére is jeges maradt, de igazából nem is tudom, hogy milyen az a jég, mert elvileg az hideg, az itteni viszont nem az, csak annak hívjuk. Azt mondják csak ennyi a kettő között a különbség, mert ez is úszik a vízen és hegyeket alkot, meg persze csúszik. A jég mellett pedig van itt egy szokatlan érc is. Ez az Óvium ebből készítik a Szin gömböket, az itteni erőforrást. A Szin gömb úgy készül, hogy az Óviumot gömb alakú üvegbe zárják, mert az üveggel kölcsönhatásba lép és ettől energiát sugároz. Miért pont gömb alakú? Talán azért, mert annak nincs sarka, nem tudom, nem vagyok Szin-műves. Karenben az ember vagy Szin-műves lesz vagy hajózik. Én inkább az utóbbit választottam. Nem tudom, nem nekem való az Óvium, inkább csak leszállítom Lilből. Lil egyébként nem valami dekoratív városka, leginkább, mert bányász város. Jó velük kereskedni, mert becsületesek, de másuk nagyon nincs is csak pénzük meg Óviumuk. Mondjuk Karen se sokkal jobb, hiszen csak a hajózás miatt tudunk fennmaradni, minden mást úgy veszünk, a Szin gömböket kivéve. Még szerencse, hogy a birodalom nem kéri be tőlünk ezeket. Gondolom annyira ritka, hogy nem is érdemes elvinni, mert gyorsan elfogyna. Bár ki tudja? Még nem találkoztam más bolygóról jött emberekkel vagy a Lilben élőkhöz hasonló Kinopokkal. Gondolom nem tudja mindenki, hogy a Kinopok mik is, ezért mesélek róluk egy kicsit, mondjuk mindent én sem tudok. Még nem láttam macskát sosem, de azt mondják, hogy a Kinopok olyanok, mint ha egy macskát kereszteztek volna az emberrel, mondjuk tényleg emberiek. A testük kicsit szőrösebb, hosszú a farkuk, a füleik a fejük tetején van, óriási és hegyes, meg persze az is szőrös. A szemük is elég furcsa, a fekete rész nekik keskeny és állítva van, ettől jobban látnak a sötétben, úgy tudom. 
Miért is kezdtem el mesélni ezt? Gondolom ez fogalmazódott meg annak a fejében, aki most olvassa az irományom. A válasz elég egyszerű. Célom nagyon nincs vele csak gyakorlom a fogalmazást, de gondoltam akkor már valami értelmessel tegyem ezt. Ezért kezdtem el leírni a helyet, ahol élek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr665297323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása