Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

46 kitaszított 4.rész (ma)

marha2 2013.10.07. 17:08

A nagy és fenséges Worlekiy Horur Führer és a Xerxses birodalom nevében önt, Chol Nefran, azonnali hatállyal hadba hívjuk.
Ahogy kiskoromban, ezen levél után már vittek is el. Nem tudtam, hova, azt sem, hogy mikor jöhetek vissza, vagy egyáltalán látom-e még a családomat. Úgy látszik kifogytak az emberekből, ha még egy nyomorék avronit is a frontra hívtak.
Nem kaptam semmiféle kiképzést, de nem is kellett, mert az utánpótlást szállító katonákhoz osztottak be és irányítottak egyenesen a front közepére, a Húven hegyhez. Viszont, ami ott fogadott, az egyszerűen borzalmas. Az elsők között voltam, akik látták, mert mennem kellett visszahozni a sebesülteket a frontról. Kiértemkor egy halom tehetetlenül vérben fekvő embert találtam. A hányingert keltő bélsár szaga lepett be mindent, a legyek pedig csak özönlöttek a sebesültekre. Mindenki feküdt és nyöszörgött, mert ugyanazokon a pontokon törtek el a csontjaik. Mindnek a nyaki csigolyái és az állkapcsa lett betörve, minimum. Alig maradtak olyanok, akiket elvihettünk.
Elsőre be se akartam menni a haldoklók közé, de kénytelen voltam. A szagok megtették a hatásukat és hányni kezdtem, ráadásként szerintem sokkot is kaptam. Mikor elkapta a lábam egy férfi, akkor is csak azt tudtam mondani, hogy ez szörnyű. Reszkettem és folyamatosan hánytam, amíg már nem maradt bennem semmi és csak öklendeztem. Nem mertem hozzányúlni a tehetetlen emberekhez, akik a saját nedveikben feküdtek és a segítségemért nyöszörögtek. Akkor éreztem magam igazán gyengének és védtelennek.
Később, mikor már feleszméltem, megtudtam, hogy ezt egyetlen pap művelte. A Schoo Birodalom igazán beteg fegyvereket képzett ki. A nap egyetlen jó része, az volt mikor megkaptam a levelet Tomitól.
"Az állomáson minden rendben van, semmi rosszat sem tudok mondani. Képzeld, kaptam új ruhákat is. Hiányzol nekünk Chol, most nincs kivel beszélnem, ha bajom van. Remélem hamar haza jöhetsz. Nélküled nem az igazi. Izabella nem tudja kézben tartani a dolgokat, úgy, ahogy te szoktad. Gyere vissza hamar!"
Megnyugtató volt ezt olvasni. Úgy látszik várnak otthon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr615546717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása