Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

46 kitaszított 21.rész (csatlakozás)

marha2 2014.05.07. 10:42

A Lohra fenyegetése bevált, meg se fordult a fejemben az ellenállás gondolata, túl emlékezetes fájdalom járta át a testem. A padlón összekuporodva fogtam a lábam és gondolkozni kezdtem, de végül nem jutottam sehova. Teljesen lehetetlen már nekem a szökés, abban sem vagyok biztos, hogy másokat ki lehet juttatni innét. Túl erősek ezek ketten, a tetejébe meg még itt van ez a Dan nevű ember is, akiről alig tudok valamit, mégis úgy érzem, semmi esélyem nem lenne ellene. Az utcán tanult harcművészetem nem ér itt semmit, ők mágiával válaszolnak, csak annyit tehetek, hogy meglapulok. Szinte biztos vagyok benne, még meghalni sem hagynának, folyamatos a gyógyszerezésem. Nem látom a kiutat, bármerre tekintek, csak a képzeletbeli rácsokat látom ebben a börtönben...
Következő nap ismét meglátogatott minket ez a Dan nevű férfi és hozott magával nagyjából egy seregnyi embert is. Itt a válasz a félelmemre, ő egy hadúr, a Schoo Birodalom egy fontos eleme. Pontosan nem is tudom hányan vannak, de úgy működnek ebben a hatalmas országban, mint valami kiskirályok. Külön rendelkeznek területek felett és saját törvényeket hozhatnak. A veszélyes erejük abban rejlik, hogy a tízek egy-egy tagját birtokolják, például Kratos Koljukot az alkimistát. Ráadásul pont egy ilyen csatlakozik hozzánk... Egyre távolabb a szabadulás...
A magara nyúló pallón felmászva már ott is volt az a tengernyi ronun és varázsló, meg persze a katonák. Minden bűzlött a lószagtól és mindenfelé kisállatok futkoztak, de még gólemeket is hoztak magukkal. Szóval ilyen egy hadúr ereje, ezek szerint...
- ixégy itteniim. (Megérkeztem.)
- nefo hunergóim. (Azt látom.)
- hunergóiv Eji? nif solf doru. (Látod Eji? Ez már hadsereg.)
Hátramutatott kezével és elmosolyodott, amitől a hideg is kirázott.
- gó erunef án! (Gyertek be!)
- nyy éteha imhol láj, nóteha kéze otuszkrunu ratY-eé. (Inkább kint maradnék, belül túl zsúfolt lenne.)
- endrán iteixoriniv, im ixégy habbrezgonukty. (Ahogy gondolod, én visszamentem.)
Szokása szerint a beszélgetés nem volt hosszú, de ez a kis csevej is megtette a hatását, a hadúr csatlakozott hozzánk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr696128867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása