Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Könnyek 2.rész

marha2 2014.02.02. 17:21

Természetesen nekem is meg kellett jelennem a temetésen az alattvalók nyomása miatt, de nem volt elég a sok gyász még el is kellett vennem egy ember életét és a nyakamba szakadta a királyság terhe is. Pont az az időszak volt, mikor már nem bíztam senkiben sem, mert bárki ledöfhetett volna hatalomvágyában, pont, mint Kévit. Szerencsémre az ezt követő rettenetes rettegéssel teli napjaimat a koronázás biztonságossá tette. Az Ilion parkban összegyűlt ötezer ember, ezer tévé csatorna és tízezer internetes megosztó figyelő tekintete kísérte szemmel, ahogy a királynői tiara a fejemre kerül és ezzel hivatalosan is érinthetetlenné válok mindenkinek. A rosszakarók persze úgy vélték hamar az őrületbe kerget majd a sok teendő, de valamit nagyon benéztek. Sok segítségem volt, mint a kasztrendszer, amiről azt hittem majd nehezebbé teszi az életem, de inkább meglepő módon könnyített rajta. A négyszáz kaszt közül minden ember kettőbe vagy háromba is beletartozik, ez függ a vagyonától, a társadalmi berendezkedéséről és a szerepéről, meg persze a fajtól is. A négyszáz közül nagyjából a fele a nem emberi lényekre vonatkozik, ment a robotok vagy a hibrid kiborgok. Meglepően egyszerű egy-egy kaszt kordában tartása, ha megérti az ember a lényegét. A mi családunk például egy külön kasztba tartozik és egy másikba csak akkor lehet házasodni, ha én, az uralkodó engedélyezem. A feladataim közé tartozik az is, hogy fenntartsam a család létszámát és, hogy ne keveredjen, híguljon fel a vérvonal. Mivel nő vagyok, nem tudok olyan nagy számú örököst csinálni, hogy pótoljam a veszteségeket. Még annak ellenére sem, hogy hatvan éves koromig termékeny vagyok. Muszáj lesz kijelölnöm egy férfit, aki majd megteszi helyettem, de ez azzal jár majd, hogy mikor meghalok a helyembe lépő kevés gyermekem könnyen egy másik ház feltörését hozhatja el. Igen, az uralkodói család házakra van osztva, nagyjából név szerint és versengenek, hogy ha az aktuális főház kihalna akkor melyik veheti át a helyét. Ez történt a kétezer- háromszázhuszonegyes nagy mészárlás idején, mikor a családban kihalt a főház. Az akkori öt mellékház egymásnak esett és végül a királyi család összesen húsz főre csökkent le, máig a legvéresebb évnek tartják, ekkor emelkedett ki a tömegből a Wulvyend Ejkelén Sze,l név és alakult meg az új főház. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr975794294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása