Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 27.rész

marha2 2013.03.21. 21:06

A titkai megfejtése mellett most el kell siklanom, hogy egy normális alvóhelyet keressek. Nem lenne jó, ha az éjszaka közepén ránk támadna egy medve vagy hasonló szép dolgokra ébrednénk. Mivel a nap lassan eltűnik a vöröslő horizonton sietnem kell.
- Ez itt?
Egy barlangféleséget mutatott, de nem biztos, hogy a hideg kő a legjobb választás.
- Még nézzünk körül.
- jó.
Ez a csaj valamiért mindig megcsinálja, amit mondok...
- Nézd!
- Mi az?
- Szerintem egy faház.
Ha nem szól, még el is sétálok mellette. Jó lenne ha a ház üres lenne és beköltözhetnénk estére, akkor már csak a melegről kellene gondoskodni. Az se baj, ha bent van valaki, mert tőle kérhetünk segítséget. Remélem kapunk is, bár az jobban tetszene, ha elfoglalhatnánk. Ezzel mondjuk az is baj lehet, ha a tulaj éppen be akar jönni mikor alszunk. Szép magyarázkodás kerekedhet ki ebből, de majd meglátjuk. Odamentünk és akkora, mint amekkorának messziről látszott. Nem mondanám háznak igazából, csak egy szertár méretű dolog, alig néhány négyzetméter... Valószínű, hogy az erdész használja, mert kábítófegyverek voltak benne, meg néhány üres sörös üveg.
- Ez jó lesz?
Ezt inkább nekem kellene kérdeznem.
- Nekem jó, ennél rosszabb helyen is aludtam már.
Szerencsére volt benn két takaró. Azt nem tudom miért pont kettő de legalább nem a padlón kell majd hevernünk.
- Azokat használhatjuk?
Most ezt komolyan megkérdezted?
- Miért ne használhatnánk?
- Jól van, csak kérdeztem. És hogyan alszunk?
- Az egyiket leterítjük alulra a másikkal pedig takarózunk, majd össze kell bújnunk, hogy meg ne fázz este.
- Miért te nem fázol meg, ha nem takarózol be?
- Angyal vagyok, nekem legfeljebb kellemetlen lesz. 
- Jó neked.
Nem húztuk a dolgot tovább, és egy kis fa gyűjtés után, mivel már úgy is nagyon sötét volt, megpróbáltam tüzet csinálni. Nem igazán sikerült...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr645161433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása