Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Mennyek Birodalma 54.rész

marha2 2013.06.18. 19:17

Nem számítottam erre, de nagyon úgy néz ki, hogy nem én voltam az elindítója. Legalább is szeretném azt hinni, hogy ha nem csak nekem jelenik meg ez a furcsa valami, akkor nem én tettem ezt. Talán túl sokat várok, de ha már végtelen az életem azt szeretném boldogan tölteni. Ölj! Nem, nem ölj. Ezek a gondolatok is eltűnhetnének. Jó lenne, ha érteném a dolgokat, de most inkább az a fontos, hogy előre haladjak. Amíg nem hozom helyre ezt a helyzetet, addig nem lehet nyugtom. Ezért már ideje lenne elindulnom. 
- Itt vagy még?
Igaz is, nem gondolkodni kell rajta.
- Persze.
- És hallottad, mit kérdeztem?
- Nem.
- Akkor nézz oda!
Előre mutatott, és nem is értem ezt hogyan nem vettem észre eddig. Éppen a szemem előtt bontakozott ki egy hadsereg menetelése. Felrepültünk, mert a földön gyorsan közeledett felénk a tengernyi patás. Mögöttük az egykarú fekete lények csapata rohant és rombolt minden megmaradt dolgot. Nagy vállon vitt gyaloghintókat cipelő izommal jól ellátott magas, szintén fekete bőrű lények. A hintókon pedig olyanok, mint amikkel a pokolban, vagy hol, találkoztam, a sokszarvú mozgásképtelen szörnyek. Ha ez még nem lenne elég óriási, a többinél sokkal nagyobb gigászok közeledtek lassan, de a maradék életet is elsöpörve, rengett a föld a nagy súly alatt, szinte a levegő is. Aztán megláttam, hogy mi közeleg még. Elállt a szavam. Az az óriási torony, amivel elkezdődött egy lényhez tartozik. A méretei leírhatatlanok, nem is értem hogyan létezhet ilyen. Egy óriási, tüskés hátú gyík és folyamatosan folynak le róla az élőlények, nem beszélve a rengeteg repülő dologról. Ezek ellen nincs esélyem. Még a kisebb óriásoknál is meggondolnám a dolgot, de ezt fogalmam sincs hogyan lehet elintézni. Nem, nem ez csak álom, térj magadhoz! Menekülni, menekülni, menekülni kell! Nem is tudom, hogy gondoltam egyedül helyrehozni ezt. Ide egy hadsereg kell. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr305367682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása