Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yuu Solk

Bejegyzések

Indavideó

Pokoli Föld 13.rész

marha2 2014.12.13. 12:59

Napról napra változott meg bennem valami, ahogy jártam a határvidéket és próbáltam megtalálni a rést a védelmen, de az asok területe túlságosan is körbekerített. Mindenfelé hegyek, de ahol nem, ott is sorakozó határőrök várják a magamfajtát, de megtaláltam a keresett helyet is. Miközben egy másik itt lévő félárny után futottam, rá kellett ébrednem, hogy a gazdája háza pont átlóg a vonal másik oldalára. Nem is értem a tábornokok miért engedték meg ezt, de az energianyelő vonal felett áll az épület. 
A felfedezésem viszont új bajokba sodort... Ismét találkozhattam azzal az érdekes dologgal, hogy egyes emberek látnak engem. A sisak a fejükön, úgy tűnik láthatóvá és hallhatóvá tesz, de ez még nem jelent semmit, mivel ezek csak emberek, ostoba, erőtlen lények, akik egy tüsszentéstől összeesnek.
* Nem akarom, múltkor is megsérültél miattam, megint meg fognak vágni, megint az lesz, mint legutóbb. Ne csináld, kérlek! Nem akarok gondot okozni...
- Éne, légy szíves, ne most!
Én teljesen nyugodtan közeledtem a kapu felé, de egyre inkább kifeszült az arcomra egy széles mosoly az izgatottságtól. Talán Ibo érzelmei miatt is, mert a magányát megtörő környezetbe megyünk, de az én vágyam miatt is, mert szerettem volna kicsit rászabadítani valamire a dühöm. Elárasztani azokat a bűnös lelkeket lángokkal, hogy elnyerjék tetteik méltó jutalmát. Úgy érzem minél többen vagyunk a test birtokosai, annál erősebb lesz minden képesség, ráadásul még kezelhetőbb is, de az elemi érzelmeket akkor sem nyomja el. Ezért is sétáltam egyenesen a kapu elé a három őrhöz. A lövések, csak úgy záporoztak, mint valami oldalra zuhanó eső, de könnyedén kikerültem őket, de az embereknek szeme se rebbent ettől. Azt hittem legalább meglepődnek, de ők a fegyverük kifogyta után egyszerűen előhúztak egy méretes kést és rohantak felém. Megálltam, megvártam, míg ideérnek és nem kegyelmeztem nekik. lángokkal emésztettem fel a testüket. A fülemet szinte kényeztette a mindent megtörő sikoly, amit hallattak, de megszakadt a szívem, mikor az árnyaik is elpárologtak. Nem tudom miért, de anyáink faja sokkal szimpatikusabb, mint az ember. A gyenge, erőtlen semmi, nevetséges... Ettől származom...
* Kérlek, ne... nem akarom bántani őket!
Sajnos nem tehettem eleget Éne kérésének, hiszen én sem tudom teljesen kontrollálni a képességeket és a testet, ráadásul a lábak vittek egyre előrébb, ha akartam, ha nem.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0yuu.blog.hu/api/trackback/id/tr146965609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andras1980 2014.12.20. 15:54:40

Ez egyre érdekesebb... Kíváncsi vagyok, milyen gondolataid támadnak majd az ünnepek alatt... Addig is egy neked való karácsonyi dalt ajánlok: palyazat.indavideo.hu/video/Petruska_Andras_-_Kanyargo_hotelszoba_Nagy_Karacsonyi_Quimbyzator?utm_source=flash&utm_medium=watchoninda&utm_campaign=videoplayer&autostart=0&showShare=1#share
süti beállítások módosítása